Sundance blir med Falk videre: – En drømmesponsor

Linn Fagerberg sparer ikke akkurat på superlativene når hun beskriver Sundance som samarbeidspartner for Falk.

Skrevet av Falk Horten

Falks daglig leder er selvfølgelig glad for at en av klubbens hovedsponsorer veldig å bli med videre, men det er også flere grunner til at hun er glad for å ha Sundance som samarbeidspartner.

– De er en drømmesponsor, sier Linn Fagerberg, og forklarer videre:

– Ikke bare er de en aktiv sponsor, som ønsker noe med avtalen vår. De deltar i vår sponsorpool med kreativitet når det er idemyldring. De er opptatt av et levende B2B-opplegg gjennom Falk, og bidrar også utenfor selve avtalen vi har.

Sundance har vært Falk-sponsor gjennom flere år. Før forrige sesong valgte de å øke innsatsen, og fikk med det den mest profilerte plassen på Falks drakt.

(Artikkelen fortsetter under bildet)

PROFILERT: Sundance er godt synlig på Falks drakt når Fredrik Haaland og resten av laget spiller kamp.
PROFILERT: Sundance er godt synlig på Falks drakt når Fredrik Haaland og resten av laget spiller kamp. Foto: Aleksander Limkjær

– Sundance skal fortsatt ha en god plass på vår drakt. De blir godt synlig i eliteserien i 2018/19-sesongen, også, sier Falks daglig leder.

Hennes motpart i Sundance, Rainer Aasheim, sier de synes det er veldig hyggelig å være med rundt Falk.

– For oss som er en riksdekkende aktør, passer det selvfølgelig ekstra bra at Falk fortsetter i eliteserien, men uansett så synes vi dette er verdt å være med på, sier han.

Å være en passiv sponsor, er noe han ikke klarer.

– Engasjement er viktig. Det kan vises på mange måter, som å heie på laget. Vi mener det er vinn-vinn for alle hvis sponsorene bidrar til et godt sponsormiljø, og bygger relasjoner der. Vi prøver så godt vi kan for å bidra til det, sier Rainer Aasheim.

(Artikkelen er skrevet av Aleksander Limkjær, og publisert i Gjengangeren 29.5.18)