Sundance blir med Falk videre: – En drømmesponsor

Linn Fagerberg sparer ikke akkurat på superlativene når hun beskriver Sundance som samarbeidspartner for Falk.

Falks daglig leder er selvfølgelig glad for at en av klubbens hovedsponsorer veldig å bli med videre, men det er også flere grunner til at hun er glad for å ha Sundance som samarbeidspartner.

– De er en drømmesponsor, sier Linn Fagerberg, og forklarer videre:

– Ikke bare er de en aktiv sponsor, som ønsker noe med avtalen vår. De deltar i vår sponsorpool med kreativitet når det er idemyldring. De er opptatt av et levende B2B-opplegg gjennom Falk, og bidrar også utenfor selve avtalen vi har.

Sundance har vært Falk-sponsor gjennom flere år. Før forrige sesong valgte de å øke innsatsen, og fikk med det den mest profilerte plassen på Falks drakt.

(Artikkelen fortsetter under bildet)

PROFILERT: Sundance er godt synlig på Falks drakt når Fredrik Haaland og resten av laget spiller kamp.
PROFILERT: Sundance er godt synlig på Falks drakt når Fredrik Haaland og resten av laget spiller kamp. Foto: Aleksander Limkjær

– Sundance skal fortsatt ha en god plass på vår drakt. De blir godt synlig i eliteserien i 2018/19-sesongen, også, sier Falks daglig leder.

Hennes motpart i Sundance, Rainer Aasheim, sier de synes det er veldig hyggelig å være med rundt Falk.

– For oss som er en riksdekkende aktør, passer det selvfølgelig ekstra bra at Falk fortsetter i eliteserien, men uansett så synes vi dette er verdt å være med på, sier han.

Å være en passiv sponsor, er noe han ikke klarer.

– Engasjement er viktig. Det kan vises på mange måter, som å heie på laget. Vi mener det er vinn-vinn for alle hvis sponsorene bidrar til et godt sponsormiljø, og bygger relasjoner der. Vi prøver så godt vi kan for å bidra til det, sier Rainer Aasheim.

(Artikkelen er skrevet av Aleksander Limkjær, og publisert i Gjengangeren 29.5.18)